سمندر: فدراسیون، خانه اهالی کاراته است

سمندر: فدراسیون، خانه اهالی کاراته است

سمندر: فدراسیون، خانه اهالی کاراته است,Federetion Of Shotokan Karate

سمندر: فدراسیون، خانه اهالی کاراته است

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: کاراته نیازمند همدلی است و اهالی این رشته باید فدراسیون را خانه خود بدانند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، علیرضا سمندر در گفت و گو با خبرگزاری مهر افزود:5 سال قبل به فعالیتم در فدراسیون پایان دادم ولی از کاراته جدا نشدم چرا که در کاراته صاحب سبک هستم و مدتی هم درگیر مسائل غرب آسیا شدیم. کاراته بیش از 50 درصد زندگی همه ماست و در این مدت نظاره گر اتفاقات تلخ و شیرین کاراته بودم.

وی در مورد بازگشت به فدراسیون کاراته گفت: بعد از قطعی شدن رفتن فرجی از فدراسیون کاراته، از طریق وزارت ورزش به من پیشنهاد شد و قبول کردم.

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص برنامه های خویش برای تیم ملی گفت: قبل از هر چیز باید با کادر فنی جلسه بگذارم و بعد تصمیم بگیری کنم، بهنام فر و کتیرایی از قهرمانان صاحب نام هستند که در مربیگری هم عملکرد خوبی داشته اند و بدون شک آنها را حفظ می کنیم ولی در کل در هر بخش سرمربی خواهیم داشت و شاید هم جابجایی داشته باشیم. البته باید تاکید کنم تا کنون با هیچ کس در این مورد صحبت نکرده و نشستی نداشته ایم.

سمندر در خصوص نبود ثبات مدیریت در فدراسیون کاراته گفت: اغلب نفراتی که در این 5 سال مسئولیت فدراسیون را بر عهده داشته از خانواده کاراته نبوده اند اما متعقدم هر مدیری برای پیاده کردن برنامه های خود نیاز به زمان دارد.

وی در مورد کاراته بانوان هم گفت: کسب مجوز بانوان نکته قابل تاملی است که باعث افزایش دو برابری توانایی مدال آوری ما شده است و باید اردوهای بانوان همانند آقایان برگزار شود. از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می خواهیم در بحث منابع مالی کمک کنند تا شرایط فراهم شود.

سرپرست فدراسیون کاراته در پایان ابراز امیدواری کرد تا با کمک اهالی این رشته بتوانیم دوران درخشان گذشته را تکرار کنیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

11:25شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب